معرفی بهترین سخت افزارها Best of Hardwar
تاريخ : برچسب:, | 11:17 | نویسنده : Mohammad & Maryam

 



Best of Hardwar
معرفی بهترین سخت افزارها


 

 

nForce4 SLI Intel Edition اولين چيپ‌ست Nvidia براي پردازنده‌هاي اينتل nForce4 SLI Intel Edition اولين چيپ‌ست Nvidia براي پردازنده‌هاي اينتل
 مديران شرکت "nVidia" بعد از آنکه توانستند چيپ‌ست‌هاي گرافيکي با کارايي بالايي را توليد کنند تصميم گرفتند تا وارد بازار چيپ‌ست مادربردها شوند. آنها کار خود را با توليد چيپ‌ست براي پردازنده‌هاي شرکت AMD آغاز کردند. در اين زمان شرکت اينتل به دليل اينکه معتقد بود nVidia در بازار چيپ‌ست مادربرد موفق نخواهد شد به اين شرکت مجوز ساخت چيپ‌ست براي پردازنده‌هاي پنتيوم 4 را نداد. ولي با گذشت زمان محصولات nVidiaبراي پردازنده‌هاي AMD بقدري خوب ظاهر شدند که نظر خيلي از کارشناسان را معطوف به خود کردند. در اين هنگام اينتل متوجه اشتباه خود شد و اجازه ساخت چيپ‌ست براي پردازنده‌هايش را به اين شرکت داد. چيپ‌ست nForce4 SLI Intel Edition اولين چيپ‌ستي است که شرکت nVidia براي پردازنده‌هاي اينتل معرفي کرده است. در اين مقاله قصد داريم شما را با يکي از مادربردهاي مبتني بر اين چيپ‌ست آشنا کنيم.
 
پردازنده هاي Atom از اينتل پردازنده هاي Atom از اينتل
 شرکت Intel رسما عرضه ي پردازنده هاي جديد خود تخت عنوان Atom را اعلام کرد. اين محصول که با نام هاي رمز Diamondville وSilverthorne براي نوت بوک ها و دستگاه هاي اينترنتي سيار توليد شده است نشان ميدهد که Intel در تلاش است تا تغييرات و پيشرفت هاي بزرگي را در اين زمينه بوجود آورد. در حيقيت اين شرکت مي خواهد بازار پردازشگرهاي نوت بوک ها و دستگاه هاي قابل حمل را بيش از پيش در دست بگيرد. اين محصول به نوعي قرار است از ديگر شاهکار Intel يعني پردازنده 486 پيشي بگيرد و به يک شاهکار جديد تبديل شود.
 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: